vrijdag 21 juni 2013

PVDA steunt Zionistische Terreur 5


Netanyahu die nooit het Oslo Akkoord heeft geaccepteerd en minister Timmermans. Terrorist en terroristenvriend. Van Netanyahu kreeg Timmermans te horen wat het Nederlandse standpunt moest zijn ten aanzien van mogelijke EU-sancties tegen de Joodse staat.


Tijdens het zogeheten 'vredesproces' van 1993 tot 2000 verdubbelde het aantal Joodse kolonisten in bezet gebied en verdrievoudigde het door Israel in beslag genomen Palestijns land. Desondanks bleven ook de PVDA-politici beweren dat er sprake was van een 'vredesproces.' De PVDA wist dat dit een leugen was maar omdat de sociaaldemocraten met alle winden meewaaien trokken ze zich daar niets van aan. De PVDA steunt nu openlijk de zionistische terreur tegen de Palestijnse bevolking en de vraag is wat kunnen fatsoenlijke mensen daartegen ondernemen? Wat te doen met minister Timmermans die heeft laten weten dat:


Kabinet zal EU-sancties om Israëlische nederzettingen vetoën

Bewerkt door: redactie − 19/06/13, 00:28  − bron: ANP

Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken zal zijn veto uitspreken over mogelijke EU-sancties tegen Israël mocht dat land nederzettingen gaan bouwen op de omstreden locatie E1 ten oosten van Jeruzalem. Dat liet de bewindsman woensdag desgevraagd weten.

Minister Timmermans steunt op deze manier de Joods Israelische terreur waarvan ik de afgelopen week weer getuigde ben geweest. Het verdrijven van Palestijnen, het in beslag nemen van hun land, het in brand steken van hun gewassen, het omkappen van hun olijfbomen, het vergiftigen van hun waterbronnen, etc. Daar komt het martelen en vermoorden van Palestijnse kinderen bij. Wat te doen met minister Timmermans? 

Israël maakt zich schuldig aan ernstige schendingen van de rechten van gearresteerde Palestijnse kinderen. Dat zegt de VN-Commissie voor de Rechten van Kinderen. De commissie onderzocht de periode van 2002-2012.


Laat u mij weten wat wij als gewone burgers tegen deze medeverantwoorlijke voor terrorisme kunnen doen.


10 opmerkingen:

Anoniem zei

"Laat u mij weten wat wij als gewone burgers tegen deze medeverantwoorlijke voor terrorisme kunnen doen."
Deze man is een crimineel. Dus aangifte doen bij de politie.

Groeten, Ben

stan zei

precies ben, en het zou prachtig zijn als meerdere mensen tegelijk in een gecoordineerde actie aangifte doen van strafbaar handelen.

Sjuul van Dissel zei

Gewone burgers zijn terroristen, zoals zij vanouds al werden gedemoniseerd door de fascisten. Nieuw is dat die fascisten nu van achter de coulissen terugkomen en weer aan het wereldtoneel mogen deelnemen mits zij hun tekst wat aanpassen aan een naoorlogse aangepaste nieuwe wereld orde. Ze gaan nu niet meer voor een duizendjarig rijk maar voor een wereldomspannende as van totalitaire fascistenstaten van verschillende denominaties van verschillende religies. Dit is wat ik waarneem en daarbij raak ik overmand door gevoelens van onmacht. Mede doordat het volstrekt onvruchtbaar is gebleken mij tegen deze culturele uitingen te verzetten.

De wereld van woorden vergiftigt de werkelijkheid die door elke religie hypocriet machiavellistisch voor een leugen wordt gehouden. Wie of wat zich daartegen verzet is dictatoriaal en streeft een totalitaire seculiere staat na, of is een terrorist wanneer hij zich onder bezetting of gekoloniseerd als gewoon burger verzet. Daarom heet religie opium VAN het volk.

Minister Timmermans als Pvd a-sociaaldemocraat weet dit veelsoortige fascisme VAN het volk op het wereldtoneel met een wat aangepaste tekst precies uit te buiten. Echter, een wereldhit zal dit stuk nooit worden want ondertussen wordt het publiek vertrapt in de paniek die ontstaat bij aanschouwing van zoveel religieuze barbarij op het wereldtoneel. Allemaal slachtoffers van de terreur van fascisten zoals Frans Timmermans.

Dus wie als gewone burger hem tegenkomt mag hem van mij afschieten als een gevaarlijk onhandelbare en te vals geworden dolle kettinghond.

stan zei

dat lijkt me contraproductief, want dan wordt de aanslagpleger gezien als terrorist, terwijl ik nu juist wil dat duidelijk wordt dat de politicus timmermans de terrorist is en niet wij, gewone burgers. want wie terrorisme steunt, wordt zelf algemeen beschouwd als terrorist.

Anoniem zei

Hoe gaat zoiets in zijn werk?

stan zei

Hoe gaat zoiets in zijn werk?

wij zouden als burgers gezamenlijk aangifte kunnen doen van strafbaar handelen van de minister bij de amsterdamse hoofdofficier van justitie. we zouden een beroep kunnen doen op de uitspraak van de algemene vergadering van de verenigde naties betreffende de 'advisory opinion' van het internationaal gerechtshof in den haag dat bepaalde dat de joodse nederzettingen en de muur illegaal zijn volgens het internationaal recht. bovendien liet het gerechtshof weten dat geen enkele regering mag meehelpen aan het in stand houden van deze schendingen van de geneefse conventies. gezien het feit dat de achtereenvolgende nederlandse regeringen niet actief optreden tegen de voortdurende schendingen van het internationaal recht door israel, zou men kunnen stellen dat nederland wel degelijk meehelpt bij het instandhouden van dit onrecht. zeker wanneer men weet dat de huidige nederlandse regering daadwerkelijke stappen tegen israel zal saboteren.

stan zei

ik wil de aangifte wel opstellen, en lezers verzoeken deze te tekenen.
stan

Anoniem zei

Hallo Stan,
Bedankt voor je uitmuntend werk op dit blog.
Sinds ik jou volg is mijn wereldbeeld 180 graden gedraaid.
Dat over het opstellen van een gezamenlijke aanklacht tegen mijnheer F. Timmermans lijkt me een goed idee. Ik zal in ieder geval de aangifte ondertekenen, want het is een niet te vatten schandaal dat die kerel daar zomaar mee weg komt.
Feng Chsang.

Sjuul van Dissel zei

Beste Stan, ik wil die aangifte wel mee ondertekenen
maar of ik er enige fiducie in heb? Mij staat nog een proces na een dergelijke aangifte tegen G.W. bij. Notabene is er toen door advocaten aangifte gedaan waarvan een mij welbekende Pvd asociaal democratisch gemeenteraadslid, die met mijn advocaat van niet lang geleden samen een advocatenkantoor zijn [de mr.'s Nauta & Lucas]. Wat ik, maar ook uit eigen ervaringen, over de werkwijze van dat advocatenkantoor zou willen zeggen zegt alles over de roemruchte nu ex-advocaat van G.W. Er zijn, althans in mijn vocabulaire, geen nettere bewoordingen voor dan dat de rechtspraak in ons land fascistische rechtSSpraak is.

Anoniem zei

Ik doe mee.

Groeten, Ben