zondag 22 juni 2014

SP Democratie




Sonja heeft een nieuwe reactie op uw bericht "Derk Sauer 3" achtergelaten: 


De SP Limburg stemt in met een garantstelling voor een (nota bene) Belgisch bedrijf van 10 miljoen euro. Daarmee koopt dat bedrijf de Media Groep Limburg. En er komt in Limburg een mediafonds van 1 miljoen euro. Ik vroeg op Twitter aan de Limburgse fractievoorzitter Daan Prevoo hoe hij erbij komt dat 'de Limburgse journalistiek' 'goed en onafhankelijk' is. Zeker omdat hij dat 'verzekert'. Of daar een onderzoek naar was gedaan, en hij daar zijn idee op had gebaseerd. Ik vind namelijk dat je dat voor 11 miljoen euro publiek geld wel enigzins moet onderbouwen. Ik heb hem op Twitter die vraag zeker 10 keer moeten stellen, en steeds weer gaf hij antwoord op een vraag die ik niet niet stelde. Toen ik uiteindelijk vroeg waarom hij die vraag niet wilde of kon beantwoorden, kreeg ik zijn laatste Tweet: "ventileer vooral je eigen mening. Als mijn standpunt je niet aanstaat dan zij het zo. Dag". 

Laten meer mensen Daan Prevoo die vraag stellen. Het is belastinggeld, en daar moet deze SP-kwast verantwoording voor afleggen, ook tegenover de belastingbetaler. 



Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...