woensdag 13 augustus 2014

Het Zionistische Kabinet van Nederland

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3717763/2014/08/13/Geschorste-ambtenaar-blijft-erbij-terreurorganisatie-IS-complot-van-zionisten.dhtml


Interessante ontwikkeling
groeten
Hans

Geschorste ambtenaar blijft erbij: terreurorganisatie IS complot zionisten

Bewerkt door: redactie − 13/08/14, 16:09  − bron: ANP
© ANP. Minister Opstelten van Veiligheid en Justitie.
De ambtenaar die twitterde: 'ISIS heeft niets met Islam te maken.. is vooropgezet plan van zionisten die bewust Islam willen zwart maken', is met onmiddellijke ingang geschorst. Dat is vandaag besloten na overleg op het ministerie van Veiligheid en Justitie. Ambtenaar Yasmina Haifi neemt haar uitspraken niet terug, zei ze op Radio 1.
  • Omdat haar uitlatingen rechtstreeks betrekking hebben op het werk van de NCTV, vormt dat aanleiding om haar detachering van werkzaamheden bij NCSC/NCTV met onmiddellijke ingang te beëindigen
    Ministerie van Veiligheid en Justitie en NCTV
  • © anp.
    Louis Bontes (r) en Joram van Klaveren (l) van Voor Nederland.
Het ministerie en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) nemen 'volstrekt afstand' van de uitlatingen die de betrokken ambtenaar later verwijderde. 'Realiseer mij de politieke gevoeligheid in relatie tot mijn werk. Dit was nimmer mijn bedoeling', twitterde ze vandaag nadat ze de gewraakte tweet had verwijderd.

Haifi werkt bij het Nationaal Cyber Security Center (NCSC). 'Omdat haar uitlatingen rechtstreeks betrekking hebben op het werk van de NCTV, vormt dat aanleiding om haar detachering van werkzaamheden bij NCSC/NCTV met onmiddellijke ingang te beëindigen', staat in de toelichting. Er volgt nog een gesprek om te bezien welke maatregelen verder moeten worden genomen.

Vrijheid van meningsuiting
Haifi neemt haar woorden niet terug. Op Radio1 zei ze vandaag dat de vrijheid van meningsuiting kennelijk maar voor bepaalde groepen telt. 'Ik heb de vrijheid genomen me te uiten en kennelijk moet ik daar voor boeten. Ik zou niet weten waarom ik er afstand van zou moeten nemen. Dit is wat ik vind.'

Verder zei ze: 'Kennelijk mogen bepaalde zaken niet worden gezegd. Ik heb geen menig gegeven. Ik heb dat over het zionisme niet zelf verzonnen maar er talloze artikelen over gelezen.' Met de tweet wilde Haifi zeggen 'dat ISIS eigenlijk onmogelijk een islamitische organisatie kan zijn, vanwege de daden die ze plegen.'
De westerse mainstream-propaganda wordt niet meer door iedereen geslikt. Zeker niet door mensen die van binnenuit beter weten.

Zie: http://stanvanhoucke.blogspot.co.uk/2014/08/westerse-propaganda.html

Zie ook: http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/ussliberty.html

En:

http://www.gtr5.com

1 opmerking:

Sonja zei

Een ambtenaar van Justitie en Veiligheid wordt geschorst om een tweet, maar een een ambtenaar van Justitie en Veiligheid die in het Israëlische leger dient is geen probleem http://stanvanhoucke.blogspot.nl/2012/03/kees-van-pelt-christen-fundamentalist.html

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...